Întrebări frecvente

De ce să închiriez jucării în loc să le cumpăr ?

Cu bani mai puțini ai parte de mai multe jucării, pe care le poți schimba oricât de des dorești, sau poți reveni, oricând, la anumite preferințe ale copilului tău. Astfel copilul nu se plictisește, dimpotrivă: se bucură de mereu alte jucării, care îl inveselesc și îl suprind plăcut, iar părintele e încântat că nu adună jucării nenumărate în spații inventate.

Cum închiriez un produs ?

Cel mai simplu este să vii la Prăvălia cu Jucării și să alegi ce dorești. Semnezi un contract, la care se atașează copia după buletin, achiți sumele convenite și gata!

Pot să negociez prețul de închiriere ?

Prețurile sunt stabilite pentru cele mai uzuale perioade de timp și sunt valabile pentru cele mai frecvente situații de închiriere. Dacă apar situații excepționale, acestea se discută și se negociază în funcție de particularitățile apărute.

Există perioadă minimă de închiriere ?

Nu există perioadă minimă impusă. Jucăriile se pot închiria pentru orice perioadă dorește fiecare.

Trebuie să plătesc o garanție ?

Se percepe o garanție la semnarea contractului, care se returnează la înapoierea produsului, conform condițiilor agreate. În majoritatea cazurilor, valoarea garanției reprezintă jumătate din valoarea contractului.

Există riscul de îmbolnăvire sau accidentare a copilului meu ?

Nu există riscul de îmbolnăvire, ca urmare a folosirii jucăriilor sau costumelor. Pentru evitarea accidentelor trebuie respectate condițiile de folosire precizate în fiecare caz în parte, inclusiv supravegherea de către un adult pe durata folosirii articolului închiriat.

Sunt costumele curățate după fiecare îmbrăcare ?

Da. Costumele și jucăriile sunt spălate după fiecare utilizare, sau sunt tratate cu un aparat special cu aburi, care dezinfectează și curăță.

Care sunt responsabilitățile mele când închiriez un produs ?

În primul rând evitarea defectării produsului închiriat. Respectarea regulilor de folosire, anunțarea imediată a echipei noastre în cazul sesizării oricărui defect, returnarea la timp a obiectului închiriat, supravegherea copiilor pe durata folosirii produsului.

Ce se întâmplă dacă deteriorez un produs închiriat ?

Așa cum este precizat și în contractul de închiriere, pentru daunele provocate pe perioada închirierii, clientul suportă costurile de reparație sau de înlocuire a subansamblelor defectate.

Ce se întamplă dacă nu returnez produsul închiriat ?

Pe lângă sumele de închiriere achitate, nereturnarea produsului la finalul perioadei contractuale atrage obligația achitării contravalorii prețului de achiziție al acestuia.

Ce se întâmplă dacă întârziu cu returnarea produsului ?

În cazul întârzierii returnării produsului fără notificare prealabilă, se percepe o taxă de penalizare de 30 de lei, plus valoarea corespunzătoare tarifului pentru perioada depașită.

Daca obiectul închiriat e prea mare pentru posibilitățile mele de transport, ce fac ?

Te ajutăm noi să îl transporți oriunde în Cluj. Pentru perioade de închirirere mai mari de 1 săptămână, transportul e gratuit.

Transportul la domiciliul meu este gratuit ?

DA, transportul e gratuit, în Cluj, pentru perioade de închirirere mai mari de 1 săptămână.

Pot să cumpăr un produs închiriat ?

Dacă copilul tău nu se mai poate despărți de jucăria închiriată și vrei nepărat să-i rămână lui, atunci produsul este evaluat la un preț corect și se poate cumpăra.

De ce să aduc un articol pentru copii sau o jucărie mai veche la prăvălie ?

Pentru că e păcat să stea nefolosită și, dacă e în stare bună, o putem prelua și oferim în schimb vouchere cu care poți beneficia de închirieri GRATUITE !